Sermon Category: Kirke

Home / Kirke
Pilgrimsvandring, kristi himmelfart

Pilgrimsvandring, kristi himmelfart

Kl. 10 vandre vi fra Årby kirke ud mod raklev, hvor vi får lidt at spise. Det er i samarbejde med Raklev og Røsnæs kirker Der vil blive pitstop (drikkepauser) undervejs.

Kunstner John Anker Olsen

Kunstner John Anker Olsen

Vores lokale kunstner John Anker Olsen udstiller i Sognegården. Fantastiske fotografier af naturen, som bliver overført til bomuldslærred. Virkelig et besøg værd.

Drop-in dåb 20.1 mellem kl.11-13

Drop-in dåb 20.1 mellem kl.11-13

Ved dåb skal du medbringe billede-id med navn og cpr.nr. Er du under 18 år, skal dine forældre være med. Du skal have fuldmagt fra begge forældre, så hvis kun den ene forælder er deltager, skal du have fuldmagt med fra den anden. Vi sørger for de to vidner til dåben, hvis ikke du selv...

Kunst i Sognegården

Michael Dunk udstiller nu og der er fernisering 3. søndag i advent. Michael debuterede i 2007, med en soloudstilling i det nedlagte missionshus i Nørre Alslev. Han udtrykker sig meget gennem blyant, tusch og tempera.

Kunst i Sognegården

Steffen Faisst udstiller i sognegåren Fernisering er til Høst 10. sept. Vand er et element i konstant bevægelse. Kom og nyd de smukke billeder.

Tilmelding til konfirmation 2024

Tilmelding til konfirmation 2024

Gå til  bjælken øverst på siden, tryk på kirkelige tjenester, gå til konfirmation og derefter  konfirmandtilmelding, tryk på linket. udfyld med Mit Id eller Nem Id.